my"Follower"

Wednesday 14 November 2012

No tittle

Well..well..farewell..
Cer bg idea nk buat apa ptg2 cmnie..duhhh!...jem kepala aku..
hari yg sngt membosan kan ..hari yg mengantok..dan hari aku kne bahan..ahaha..
Boleh plak kwn2 ckp gua mengendap pompuan..mata aku da bengkak giler..semalaman..eheh..xcukup tido kot..semua ade la..mcm dibawah nie..hehehe

bubu giler!elok sgt la tu LIKES 100x
(atau icon simbolik nye muke katak)

Weyh..hari nie paling rileks giler kerja2 aku..ade kerja..tp yg xmasok akal..huk3!..langsong xder mood nak
kerja..boss duk membebel2 kat aku..sampai ler..dye langsong x tegur aku..mamuih pi la..aku mmg xleh blah
ari nie..jem pale aku..+++ migrain yg melande..Yang syok plak..masing2 buat hal sendiri.."WALKIE TAKLIE"senyap gila..alangkah hari2 mcm nie..hehehe!..

Petang nie hujan la plak..lebat nyer bukan maen dr hari yang laen..adehh!..tapi biasa bro..Hujan ngan aku
da lali mcm isi ngan kuku..ehehe!.. "Haiiii bubu..bubu..naseb la kau nie..mmg asyik ditimpa malang sahja'..KAU diam la!..Aku mcm nie je..Kehidupan ak xpernah lari dr kesilapan yg aku buat sebelom nie..sama je~"yer la...yer la" sorry -___-.. Sudah la kau ngan muka katak tu..ehehe!.."suka ati aku la..ehehe"

ko je aku ade.."diri sendiri"..da xde tempat aku nak bermanje2..xde tempat aku nak ngadu..paling best weyh..xde lagi nak rosak2 kan HP ko tu..aku ade ko xde kan..haha!..ehehe..Hp ko tu da giler skrin mengong..nk type asyik typo..ehehe
sat..sat nk tunjuk..ehehehe! xpyh la..buruk no plak..ehehe..

hehehe..sempat bertexting ngan dye..jap td..soe..delay skit nk sambong rangkap ke 4 nie..dan juga
utk rangkap yg terakhir..hehe!..ssory bubu kalau blog nie x updates2 balik..ehehehe!..
Gua bru je berkecimpung balik...urghhh!.. watever!..ahahaha!..(BODO KAN AKU CAKAP NGAN DIRI SENDIRI)

And for da 1st time and for last time..gua nak ucapkan
salam maal hijrah utk semua umat yg beragama islam..
especially to her..
mana2 yg laen2 tu "lu pikir la sendiri"
assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...