my"Follower"

Tuesday 20 November 2012

Bercerita Dengan BULAN & BINTANG

Salam utk diri sendiri..ehehe,,
dan utk semuaaaaaa...sje je suspended skit..

Kenapa lately..aku rase ade yg xkene..dont know..mls nak think byk2..buat serabot otak je..
3hari turut aku mkn maggi setiap malam..taktaw knp..siang pulak..aku x lunch..balik je..penat and sleep
tp mlm nie..ssh plak nk tido awal..haihss~
nak paksa tido pom xleh..adehh..xtaw la..Ape yg tergempar td kat opis aku..my 2nd big boss
kaming..and we got meeting on 1430am..kami stuff semua..cm terkejut..yg kami akan di terminated
di Site kami berkeje skrg..mcm2 la..sbb ape..1)kedatangan 2)responbility 3)inisatif
Taktaw nk habaq da mcm ne..tp kedatangan mmg kami fail..responbility dgn residence tu yg kami pelik..tp customer oweys rite..org x suke.mmg akan terminated bile2 mase kami..inisatif tataw..hahah!..
Aku plak..xtaw mcm ne..akan di campak ke site mana xtaw..atau aku akan berhenti berharap..eyh silap!..tu lagu..keh3...berhenti keje..i dont think so..
Yang seterus nye plak..Aku baru je..dlm perancangan nak beli rumah..da siap document ape semua..tibe2..jdi mcm nie.nk kene terminated..so aku kene la hold dlu..beli umah.bukan utk aku..utk diSEWA kan..kat org laen..aku rse rumah lagi penting dr kereta kot.hurmm..lagi pon aku da mula utk berfikiran dewasa skit..utk masa depan aku..and rumah aku nnt bile da kawen..(KALAU KAWEN CIK ABG OI)..hehe..eeeiii..bru je siap kot document aku semua..tggl nak hulur je kat org tu..so kene la hold dlu..adehh..takot plak klu tibe2 xde keje ke ape..haihss..

Yang seterus ye plak..AKU dan DIA dlm condition yg x bagus..xtaw knp..aku blurr sgt...mungkn salah aku..aku mengalah la..yer salah SAYA -__-..merajok la lame2..pom..as long ur still happy there..ckup memadai bagi saya kat sini..pape pom biar la dye take time dlu ape yg dye ade..ape yg dye nak buat..and ape yg dye rse selese dgn dye skrg..lupa plak sumtnk..td da pesan kat kakak operator awk sampai kan msg BONUS..ehehe..xnak check ke..ehehe!..mcm nie je la..kalau ade tu..ade la..kalau takde.."lu pkir la sendiri"eyh cilap..tu ending nnt..hik3

Yang seterus nye kan.kan..kan..3hari da..termasok hari nie..mata kiri aku berkedip..kalau nak tny maksud..nak caya pon xleh sgt..tp pepatah maksud ade je..aku pon x berani nak ckp..mungkin ade berkait2 semua nie..biar la mata kiri aku berkedip pom kam(terkuar bahasa ganu plak.hehe)..mata tu ngade kot..ape pun yg akan terjadi.
"lu pikir la sendiri"

assalamualaikum wbt dan slamat malam kat bintang dan bulan!.
eyh terbalik Bulan dan Bintang  (likes 100x)


20112012
1115pm
bubu laa api

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...