my"Follower"

Thursday 29 December 2011

bubu
tak mudah untuk aku sayang seseorang.
Tak mudah untuk aku mencintai seseorang dgn tulus hati aku.
Dan tak mudah untuk aku melupakan seseorang yang betul2 aku menyayangi setulus hati aku..
Hanya tuhan yang tahu betapa sayangnya aku dan cintakan seseorang itu..
Faham lah ape yang ada dalam isi hati aku nie.
Kadang2 takperlu dengan kata2 untuk memahami seseorang itu kerna..
dari raut wajahnya sahaja kita boleh faham ape yang hendak di sampai kan seseorang itu.
Pandai2 lah menilai seseorang itu dgn teliti dan hargai seseorang itu selagi dia ada disamping kamu
aku paham..lumrah orang bercinta..mmg byk sgt dugaan yg menimpa kalau 
kita menyayangi nya..Dan aku berharap..di masa akan datang..aku akan lihat
dia bahagia di samping orang yang dia cintai..sbb aku mencintai dia
aku terpaksa buat mcm nie..Dan aku berharap kalau aku tak sempat jumpa dia di atas muka bumi nie..tp aku dapat berjumpa kau
diatas sana kelak..
"semoga tuhan selalu melindungi kamu" • P.P 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...