my"Follower"

Thursday 17 November 2011

Kisah Dongeng Aku

Salam...
Dub dab dub dab...aku tesedar..yg diri aku da 25thn..selama aku hidup..mcm2 kisah  hidup aku ni..
Happy..(^_^)..Duka..(-.-)..Sakit..(-_+)..Kecewa..(+_+)..dll..tp kite x boleh lari dari semua tuh~..ape yg da
tertulis,da dicatit..tu la kite kat dunia ni~..name pun lumrah kehidupan aku..
Hari nie aku sgt2 menyesal dgn tindakan bodoh aku..yg berlagak pandai..tanpa disedari~
boleh menhancurkan segala2 nya~ mcm2 perkara yg berlaku setiap hari kat aku ni~
HAri2 mencari kamus hidup aku..untuk aku pelajari setiap hari ttg kehidupan aku~
Aku berserah je la pada yg maha kuasa ALLAH SWT..untun menentukan hidup 
aku didunia alam yg nyata ini..Apa yg aku tentukan sendiri selama nie..dan ape yg da berlaku..
sebelom dan selepas ini...ialah mimpi ngeri aku~..dan hanya kisah dongeng hidup aku~
hanya ALLAH yg boleh menceritakan semua ttg benar kisah hidup aku~
Aku sedar,aku x seberapa kalau dibandingkan ngan mereka..






Aku x mo nak cite panjang2..bosan bile nak baca..mengantok nnt..sekian~


syafiq kassim 7
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...