my"Follower"

Friday, 14 October 2011

JAM 11:30 AM ...14-10-11 (location OFis Aku)

Tengah2 Syok aku layan citer BiniKu Gengster..ade plak..org dtg kat opis aku..~
dengan muka gelisah..Endon plak tu.grrr!..siap merayu.."bang tong bang!..cepat bang..ikut saya!"


Rupe2 nya...die nak bg taw yg ade paip SPRINKLER pecah..akibat kebakaran berpunca dari LAMPU KALIMANTANG short curcuit!...mmg geram la aku..tah mcm mana leh jdi mcm tuh...bile tanya semua contractor xnak ngaku..!...mmg buat gua hanginn jer laa!...terpaksa la aku mandi kali ke2 jawabnyer...nak repair balik..paip tuh..hmm!..ikut kan..opis aku sampai kol10 malam jer..seb bek aku duk opis je..!...kalau x..banjir semua blok tuh!..hmmm!...


tu jer la aku nak citer dlm entri aku kali ni..hak3!!!...tataw nak luah kat spe...kat BLOG aku la jawab nyer!...hehehe!


sekian~ ^__^ Bubu Laa APi!


p/s SPRINKLER : sejenis menatang yg xbleh kene bahan api...apabila terkene..otomatik akan mengeluarkan air yg sgt byk!...selalu ada didalam lot2 ofis~


p/s LAMPU KALIMANTANG : lampu yg panjang berwarna putih...cam kat umah2 korang tuh..heheh!




SPRINKLER

8 comments:

Awie Omar said...

baru dapat tahu blog ni kat sahabat blogger. awieomar.blogspot dah follow sini.

bubu laa said...

bru dpt taw..oke la tuh..sy bukan artist..hak3!

EeMy-g0od-go0d said...

heeellleeehh.. kosiannn dehh..
mdy buad kli kdua :P
bubu mushukkk !

bubu laa said...

hehehe!...bushukkk laa gak!...kne air bertahun2 punya dlm pipe tuh =.=

Eyda Syahida said...

sabo je lah je? ;)

bubu laa said...

hehe,,xpyh sabo..mmg tu keje s :)

Farrah yong said...

hahahah . nasib2 ;)

sha my heart said...

oo, tau2.. dulu kat bilik ada.

nasib baik la ada kat opis. klu tak banjir.

dia nak suruh ko mandi la tu. haha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...