my"Follower"

Tuesday 19 July 2011

what TUMBLR??..apa itu TUMBLR?

Tumblr membolehkan anda dengan mudah berkongsi apa-apa. Post teks, gambar,sebut harga, link, muzik, dan video, dari pelayar anda, telefon, desktop, e-mel, atau di mana-mana jua anda berada. Anda boleh menyesuaikan segala-galanya, dari warna,untuk HTML tema anda.
Tumblr lets you effortlessly share anything. Post text, photos, quotes, links, music, and videos, from your browser, phone, desktop, email, or wherever you happen to be. You can customize everything, from colors, to your theme's HTML.


tumblr founder

aku belum sempat menjelajah dunia blogging nie..da ade tumblr..nampak cm best gak..tgk adeq aku men tumblr nie..mcm lagi best dr blog..tp rileks lu lah..biar aku abes kan blog2 aku nie..hik3..da terbuka utk tumblr..bru la aku cuba nie plak..ahaks!bukan ape..sje nak tingkat ilmu dalam dunia IT..maklum la kan..hahahah!


 blog vs tumblr

dunia cyber skrg makin moden skrg..mcm2 da ade kan..huk3..aku jer masih mundur..kui3!-shac!

1 comment:

shamyheart said...

oo inilah yg orang kata tu.. rerupanya mcm ni.
ingatkan tempat simpan gambar je tumbr tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...