my"Follower"

Thursday 14 July 2011

pangilan hangit yg x beberapa nak jadi..!

salamm sume..aku nak copy paste ckit citer dr sorg kawan aku nie..pasal panggilan hangit yg aku buat kat die..tah mcmne aku leyh terigt mende nie..hahaha.!...jum kita bace sama2..




Prank 6:
tahun 2010
Ni the latest prank. Aku harap pasni tak kena dah. Masa tu aku tengah borak-borak dengan adik aku, cerita pasal gi Perak & terselit gak sebenarnya ngumpat mamat ni.. haha.. tett. Jam nak dekat pukul 8 sebab masa tu telekung dah bukak kain je belum buka lagi. Khusyuk berborak lepas solat maghrib kan... Sekali henfon berdering lagu Never Forget. Nombor macam nombor rumah or pejabat macam tulah. Aku sangka orang kedai singer call sebab petang tu dia call. Naik pening aku melayan. Sekali lelaki call. Ok, aku agak dari PUNB. Rupanya tak. Dia cakap dia dari syarikat Petronas, nak tawar kerja bahagian HR. Dahlah sebut nama aku mula-mula tu salah. Lepas tu takde binti. Iya-iya dia cakap aku ada mohon jawatan tu. Aku cakap takde. Dia tanya aku nak ke tak jawatan tu? Kalau nak, kena datang interview. Macam-macam dalam kepala otak aku tengah fikir masa tu. Aku bagilah alasan takde pengalaman diinterview amende semua. Pastu aku baru nak tanya nombor ic aku kot-kot orang lain nama sama dengan aku ke kan.. belum sempat aku tanya dia dah gelak. Masa tu aku tak gelak, aku sengih je. Bengang ckitt. Lagi bila dia cakap, "anda terkena panggilan hangitttttttttt!!!" Memang... haihhh.. memang kena sumpah seranah lah.. Aku macam dapat rasa nak terkena sebab kalau ikut logik akal orang mesti sebut nama penuh lepas tu dengan nombor ic tapi mamat ni tak lak. Paling bengang sebab dia buat aku berada pada situasi serba salah. Apakah?!! Huhu.. Entah ye, nak cakap lawak macam tak lawak. Tapi bengang tu memang ada la. Ayat aku takleh lupa masa aku cakap, " aku jumpa kau nanti, aku tembak-tembak sampai mati!" Aduhaiii... gila betul ayat aku. Bengang punya pasal. Tapi oklah. Sian.. penat si Muncet(bubu) gelak. Aku berhenti gelak pun dia gelak lagi. Sebab dia yang kenakan memanglah dia rasa lawak tapi bagi aku yang terkena takdela lawak, bengang tu lebih... Hahhaha. Sorry, Muncet (bubu). Abaikan ayat sumpah seranah tu eh. Yang tembak-tembak tu pun kau abaikanlah, tak berniat pun nak cakap camtu. Kalau disabit kesalahan pun, menembak tanpa niat tu.. Haha. Pistol pun tak pernah pegang ada hati nak tembak orang.. Adeh.


maaf cik fira hilwa!..aku tersengaja ..wakakakka!

4 comments:

BubushacRoar said...

aku nak je sambung panggilan tuh..sian tgk cik fira nie..bile da tercungap2 kat sne..lalalalalala

Fira hilwa said...

ceh! skrg ni klu org call mmg aku xagkt nyerrr...

BubushacRoar said...

jgn la mcm tuh..karang ade mende urgent ssh nak cll ko..hahaha

Unknown said...

hahahaha kelaka gyle....aku lak skang no xknal aku x jawab

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...