my"Follower"

Wednesday, 27 July 2011

GLORY GLORY HARIMAU MALAYA!!!


ASSALAMULAIKUM WBT DAN SELAMAT PETANG KAWAN2 BLOGGER AKU~...

Hari ni aku nk citer pasai aku pi STADIUM NASIONAL BUKIT JALIL.dtg bukan nak beratur pi beli ticket bola..
huk3..sbb aku beli pun gune org dalam kat sne..jgn mare..ramai yg soh aku adjust kan tiket dorg..
sorry la geng2..aku x dpat nak beli kan..sbb aku td pun sampai nak bergado dapatkan tiket woo...
bukan ape..sbb kdg2 orang2 yg soh aku book tiket..jap nak jap..xnak..jap da ade yg tolong beli kan..so..aku jdi kusut kepala..sbb nak beli kat org dalam sne..bukan senang spe cpt dpt..nie last2 min bru nak bg taw..sory la kat kwn aku sorg tuh..hope ko cube la dtg esk kat stadium maybe ade..
org2 kat ctu citer aa..aku pun tataw..just usaha la..paling2 pun ulat2 mesti ada punya..~

aku x sabar da nie menanti esok hari..lepas je lunch hour..mmg aku cabut opis jer..mau pigi awal maa..xpernah rase semngat mcm nie..
sbb pasukan malaysia skrg mmg da mula tunjuk peningkatan prestasi dorg..game harimau malaya pun leh tahan beb..dlu2 mmg la..bukan nak cakap ape la..korg pun phm kan..harap..org2 atas xde yg kacau dorg utk pasukan malaysia
yg skrg nie..dorg da cukup buagus..bukan senang nak gy kelayakan piala dunia!..
kalau la msia dpt masuk..ermm..aku nak jer pgi brazil utk worldcup akan dtg nie..kalau tercapai la..

ape2 pun..aku nak ucapkan tahniah untuk pasukan harimau malaya sbb menaikkan semula
name malaysia ke peringkat dunia..chayok2!!!
 gudluck !!


shac - ghimo86

2 comments:

Yang Aimin said...

hoi.. lawa lagu.. haha.. NEGARAKU lgk

capiq xD said...

semngat harimau malaya meyh..huk3...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...