my"Follower"

Wednesday 13 July 2011

ALHAMDULILLAH SYUKRANNN

Aku xpernah nak menatap kambing..xkira aa masak ape pun..sebb 1st time aku makan..5thn lepas..mmg x la aku nak makan lagi...grrrrrr...nampak sedap..tp mulut aku xleyh trime..nnt pening laa...bdn pns...huhu!


malam tadi..aku di pelawa oleh boss contractor aku...die bwk gy restaurant arab..TAJINE kat ngan jalan tun razak..die belanje laa..aku xmampu lagi...tgk kedai die pun..perghhh...superbbb beb...style arab abes..aku janggal kot klu kat tmpt2 mcm tu..hehe...rse rendah sgt2...die belanje aku mkn...taw2..die da order kan..nasik minyak kot..ngan kambing...mengagau aku mule2 nak makan..siap nak mintak tukar ayam..die kate..try jeee dlu...aku ckp kat die..."bang..sy xkan mkn kambing x kire la msk die mcmne..mmg x laaa"..member aku plak nyampuk..ko xnak bg aku..huhuhu..die tu kuat mkn mmg laa...nak xnak..aku try laaa..daging die msk btol2 fresh...mmg meletopppp beb...aku xnah mkn..terus ske...mmg abes...harga pun not bad laa..kne ngan makanan die..ngan jus apple aku mnum td..100%..tataw bpe bijik epal die blend..tiptoppp..ctu akan jdi salah satu tmpt kegemaran aku..nk gy slalu x dpt laa..hehe!..suasana restora yg tarik minat aku weyhh...nga pak arab2 ramai ctu..hehe



aku rase bulan puasa nnt nk try buka kat sne beramai2 bersama kwn2 aku yg ada nie..nak share ngan korunk restaurant nie...seyes x rugi beb...try dlu bru taw...





SELAMAT MENCUBA!!!

5 comments:

Unknown said...

ade kebab x?

BubushacRoar said...

ade rse nyer...shisha pun ade...moh laa ramai2..hehe

Kaca Mata Shahmi said...

damn...citer pasl tajine lg...huhuhuhu..xmenahan aku tgk gambar ko....btw..harga die mcm mn ??? okay or terlalu mahal..???

BubushacRoar said...

xmahal sgt..x murah sgt...kene aa ngan makanan...pling simple makanan aku tuh smlm..ade laa lam rm18..makan sje..jus apple tu rm9..tp puas laaa..seyes..jus apple die xde air langsung..

shamyheart said...

sekali sekala berubah angin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...